Battlefield 2…


Battlefield 2 – gra skoncentrowana głównie na grze w multiplayu do 64 osób na jednej mapie. BF2 Tematyka – współczesna wojna. Baaaaaardzo fajna. Baaaaardzo. Jako że mam(tak, przyznaję się do tego) wersję piracką, to po jakimś czasie postanowiłem zakupić oryginał. A że jest tani jak barszcz(no prawie) – 40 złociszy – to tym bardziej zapragnąłem go mieć w swojej kolekcji. No i na uwagę zasługuje rozbudowany system odznaczeń i awansów. Ale – jako, że nie miałem wcześniej 2 GB pamięci ram, to granie było średnio przyjemne. Teraz, rozgrywka jest płynna, a jeśli zdarzą się przycięcia, to tylko z winy serwerów. Bosko. Pozostało czekać na kasę świąteczną i czym prędzej zamówić moją własną kopię.

BTW: chciałem też kupić The Orange Box, ale jego cena jest jak dla mnie ciutkę za wysoka… No cóż – będę musiał jakiś czas zaczekać, aż cena stopnieje, albo Valve wyda The Black Box(choć ten jest dostępny w postaci „kuponu” do wydania na Steamie dla osób, które zakupiły ATi/AMD Radeona HD 2900 XT), po tym, jak The Orange Box sprzeda się w odpowiedniej ilości. Trudno…