Matura, kurwa mać… Część 2


I jak obiecywałem – kolejny wpis po pierwszym dniu matur.

Matura z polskiego. Dość ciężka nie powiem, ale nie jakoś zaskakująco trudna.

Tematy(cytuję z głowy, bo nie chce mi się dokładnie sprawdzać jakie to tematy były) do tworzenia własnego tekstu:

Porównaj wiersze(Mickewicza i Tego-Drugiego-Którego-Nazwiska-Nie-Pamiętam Kazimierza Przerwy-Tetmajera) o stosunkach między młodymi, a starymi(oczywiście oba wiersze podane). Odpada – nigdy nie trawiłem poezji…

Opisz i zinterpretuj sen Panny Izabeli z „Lalki”. Do tego jaki ma to związek z Wokulskim i ojcem Izabeli. I podany fragment. Pisałem na ten temat. Nie mogłem wymyślić, co napisać przez jakieś 15 minut. W końcu jakoś mi się udało wylać około dwie i pół strony wody.

A w części „rozumienie tekstu pisanego” był artykuł z Rzepy o blogach i możliwościach ich wykorzystania przez dziennikarzy. Tekst prosty. Ale pytania były pojebane nie do końca łatwe.

To tyle ode mnie na dziś. Kolejna część – jutro, po angielskim.

4 comments on “Matura, kurwa mać… Część 2

  1. Darek pisze:

    Widać, że ostro się zmagasz z tematem matury 🙂

  2. vashpl pisze:

    Najgorsze i tak za mną. 😉

  3. moanre pisze:

    Przeżywam podobne katusze 😉

  4. suwmiarka pisze:

    Dodatkowo w pierwszym trzeba było się odnieść do kontekstu historycznego, co dodatkowo nadaje mu hardkoru. 😉

Możliwość komentowania jest wyłączona.