SMSPAM


Heh… Dzisiaj dostałem kolejnego spamiastego sms-a.

Się nigdy na otrzymywanie reklam nie zgadzałem, to mnie tym bardziej to dziwi, skąd do kurwy nędzy dostaję sms-y reklamowe.

Najlepsze było w tym dzisiejszym sms-ie to: Chcesz wiedzieć jakie talenty i predyspozycje życiowe ma Twoje dziecko? Wyślij sms o treści XXXX* na numer XXXX*.

Myślałem, że padnę.

Skąd do cholery ktoś wie, że ja mam dziecko? Czemu ja nie wiem, że mam dziecko? I jakim cudem miałbym mieć owe dziecko? Czy czegoś nie wiem?

Może ktoś mi pomoże i mi uświadomi, bo ja już sam się gubię.

No i najważniejsze – skąd jakiś pierdolony komputer może wiedzieć, co chce moje dziecko(bo kiedyś na pewno będę dzieciaka miał)?

To jest żebranie na ludzkiej naiwności. Perfidne bardzo. Zapewne wielu z was widziało w TV reklamy typu „wyślij sms-a, a dowiesz się, czy Twój partner Cię zdradza…” itp. Nie wydaje wam się, że to jest głupie? Przecież jak jakaś maszyna może wiedzieć, co w danym momencie robi dana osoba? Odpowiedzi są losowane, niemal jak w Dużym Lotku. I często się zdarza, że ludzie po otrzymaniu odpowiedzi zwrotnej podświadomie zaczynają sie zachowywać w określony sposób(wypytywanie partnera, co robił, gdzie był itp.). Toż to niemal manipulacja, a jesteśmy manipulowani dlatego, bo jesteśmy zbyt naiwni i łatwowierni. Pomyślcie trochę nad tym.

* – to oczywiste, że nie podam, co i komu. 😉

