Uuueeech…


Ludzie, żebyście wiedzieli jak mi się niczego nie chce. No, może w danym momencie. Zwykle bywam bardziej ożywiony(co należy rozumieć jako „bardziej żywy od zombie”).

Z racji tego, że nie pisałem od dośc dawna, to trzeba nadrobić zaległości.

Więc tak…

Nadal szukam roboty.

Nadal jestem sam – zainteresowane proszę o kontakt na gg. 😉

Nadal słucham dobrej muzyki. Ostatnio dorwałem płytę Black River pt. Black River. Rewelacja moim zdaniem. To bodaj pierwsza płyta na polskiej scenie muzycznej, gdzie grany jest porządny, mocny, męski rock. Taka mieszanka stoner rocka/metalu. Słucham i słucham i po kilkunastu odsłuchaniach płyty, nadal mi się nie znudziła. Szczerze polecam.

I to chyba byłoby na tyle…

PS. Czemu to jest tak, że jak jest kolejka w np. Biedronce, to jeśli staniesz w tej dłuższej(kolejce), a zauważysz tę krótszą kolejkę i natychmiast przechodzisz do niej, to będziesz czekał dłużej niż byś czekał w tej dłuższej?

18 comments on “Uuueeech…

  1. małpka:) pisze:

    Tio ja Ci odpowiem na to ostatnie pytanie:) Nie ważne ile jest ludzi w kolejce ale co kupują i jaka jest kasjer/ka (szybki/a i sprawny/a czy powolny/a i niezręczny/a hihi 🙂 Mój Drogi na to zwracaj uwagę zanim wybierzesz krótszą kolejkę:)

  2. vashpl pisze:

    Szybkości i zręczności zmierzyć się zbytnio nie da, zwłaszcza w kolejce. 😉

  3. małpka:) pisze:

    To masz zły wzrok bo to widać z daleka jak ktoś przerabia rękami z produktami… Może okulary potrzebne??

  4. vashpl pisze:

    Kiedyś miałem. Ale je zgubiłem… Pamiętam, że ciemno było i coś tam z kumplami piliśmy. 😀

  5. małpka:) pisze:

    Oh jaka tragedia 🙂

  6. vashpl pisze:

    Czy ja wiem… Wyglądałem w nich „nieco” dziwnie.

  7. małpka:) pisze:

    Oj tio może dobrze się stało hihi : ) pozdrawiam pana 🙂

  8. vashpl pisze:

    Dobrze dobrze, bo teraz mi lepiej bez. 😀 I Panią również serdecznie pozdrawiam. 🙂

  9. małpka:) pisze:

    oh ja już wszystko rozumie 🙂 nie masz okularów to nie widzisz pewnych rzeczy 😀 jak np tłuszczyku u kobiet 😛

  10. vashpl pisze:

    Bez przesady. 😀 Ja wiem, co widzę i czego nie widzę. 😉

  11. małpka:) pisze:

    nio zgodzę sie z Tobą 😀 potrzebny okulista:)

  12. vashpl pisze:

    Przesada po raz drugi. 🙂 Okulista mi zbędny, bo lubię to, co widzę teraz. 🙂

  13. małpka:) pisze:

    Teraz lubisz a jak zobaczysz prawdę przez okulary to może pokochasz??

  14. vashpl pisze:

    Mi okulary zbędne, bo lubię, a nawet kocham to, co widzę na własne oczy. 😉

  15. małpka:) pisze:

    masz na myśli oczy na monitor?? hihi 😀

  16. vashpl pisze:

    Argh. 😀 Nie łap mnie za słówka. 😉 Chodziło mi ogólnie o to, co widzę. 🙂

  17. małpka:) pisze:

    wiem wiem i cieszę sie:)

  18. vashpl pisze:

    No. 😉

Możliwość komentowania jest wyłączona.