Winter strikes back!


Otóż wyobraźcie sobie, moi mili, moje zdziwienie jakie przeżyłem dzisiaj rano.

Wczoraj pod wieczór widać było oznaki tego, że śnieg będzie powoli topniał i tak dalej.

A tu jeb – rano patrzę przez okno i własnym oczom nie wierzę!

Zamiast śniegu być mniej, to go przybyło! Naprawdę! Nie znam się za dobrze na fizyce, ale to musi być jakiś niezły bajer, który nam zafundowała przyroda. Śnieg na drożdżach? Czemu nie?😀

(tak, wiem – po prostu śnieg padał w nocy, tadammm!)😛

7 comments on “Winter strikes back!

  1. vashpl pisze:

    No właśnie o tym miałem napisać.😀 To był impuls.😀 I nie mogłem się powstrzymać. xD

  2. vashpl pisze:

    Ano – to czego żeś oczekiwała. xD

  3. vashpl pisze:

    Gorsze?😀

  4. vashpl pisze:

    Bardziej osobiste? A mój blog to osobisty nie jest?😀 Sam go redaguję i sam w nim piszę.😉 Bardziej osobisty być nie może.😉

  5. vashpl pisze:

    Wiem, o co Ci chodzi.😉 Ale nie jestem na tyle wylewny, aby o sobie ciągle pisać.😉

  6. vashpl pisze:

    Romantyk…?😀 (co nie znaczy, że nie mam w ogóle romantyzmu w sobie)😛

  7. vashpl pisze:

    Ale ktoś mógł sobie tak pomyśleć.😉

Możliwość komentowania jest wyłączona.