Dlaczego…


… pary, jak się całują, to zamykają oczy? 🙂

Nie wiem dlaczego, ale wymyśliłem własną teorię.

Otóż pary zamykają oczy, bo nie chcą patrzeć na drugą osobę z takiego bliska! xD

6 myśli na temat “Dlaczego…

  1. Bo wtedy łatwiej sobie wyobrazić Brada Pitta przy sobie (dla dziewczyn) i Angelinę Jolie (dla chłopaków) 😛

  2. Z tego, co akurat wiem, to coraz mniejszej ilości kobiet / dziewczyn się B. Pitt podoba. ^^ To samo faceci – coraz mniej woli A. Jolie. 😉 Wolą Megan Fox, na przykład. 😉

  3. W takim razie powinno się też zatknąć uszy 😉 A co do Megan Fox to mi osobiście nie za bardzo się podoba. Za wysoka, za chuda, włosy też nie najlepsze… A figura jest w porządku, ale tylko do pasa. Wyżej to dla mnie nieciekawie za bardzo (bez skojarzeń, chodzi mi o sylwetkę 🙂 ). Więc ogółem wolę już A. Jolie od M. Fox 🙂

  4. @ Dominika – No wiesz – chyba, że ktoś ma manię prześladowczą i patrzy, czy ktoś inny się na nich nie gapi. 😉

    @ blogwalt – a Audrina Patridge? 😉

  5. Heh, jak dla mnie sylwetka trochę nie za bardzo 😛 I szczerze, jak dla mnie już za stara albo wygląd taki 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.