Dlaczego…


… pary, jak się całują, to zamykają oczy?🙂

Nie wiem dlaczego, ale wymyśliłem własną teorię.

Otóż pary zamykają oczy, bo nie chcą patrzeć na drugą osobę z takiego bliska! xD

6 comments on “Dlaczego…

  1. vashpl pisze:

    Znaczy jakiej?😀 Że niby czemu oczy zamykają?😉

  2. blogwalt pisze:

    Bo wtedy łatwiej sobie wyobrazić Brada Pitta przy sobie (dla dziewczyn) i Angelinę Jolie (dla chłopaków)😛

  3. vashpl pisze:

    Z tego, co akurat wiem, to coraz mniejszej ilości kobiet / dziewczyn się B. Pitt podoba. ^^ To samo faceci – coraz mniej woli A. Jolie.😉 Wolą Megan Fox, na przykład.😉

  4. blogwalt pisze:

    W takim razie powinno się też zatknąć uszy😉 A co do Megan Fox to mi osobiście nie za bardzo się podoba. Za wysoka, za chuda, włosy też nie najlepsze… A figura jest w porządku, ale tylko do pasa. Wyżej to dla mnie nieciekawie za bardzo (bez skojarzeń, chodzi mi o sylwetkę🙂 ). Więc ogółem wolę już A. Jolie od M. Fox🙂

  5. vashpl pisze:

    @ Dominika – No wiesz – chyba, że ktoś ma manię prześladowczą i patrzy, czy ktoś inny się na nich nie gapi.😉

    @ blogwalt – a Audrina Patridge?😉

  6. blogwalt pisze:

    Heh, jak dla mnie sylwetka trochę nie za bardzo😛 I szczerze, jak dla mnie już za stara albo wygląd taki🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.