My Twitter…


Pewnie niektórzy dostrzegli takie „cuś” po prawej stronie mojego bloga. Podpisane to jest jako „VashPL’s Twitter”. Co to takiego?

Ano taka strona, na której można wpisywać, co się aktualnie porabia, co się myśli w danej chwili i takie tam. Jeden wpis jest ograniczony do 140 znaków. Można to wpisywać zarówno na stronie twitter.com, jak i z komórki oraz paru innych drobnych aplikacji. Można śledzić wpisy innych, dajmy na to ulubionych gwiazd, bo coraz więcej z nich (zagranicznych, bo polskich nie spotkałem) z tego serwisu korzysta, aby przekazać swoim fanom, co robią, gdzie są itp.

Jako, że nie zawsze jestem przy kompie, to najczęściej wpisuję tam różne pierdoły z komórki. Mimo, że ta strona jest made in USA. 😛 Wystarczy sobie wykupić pakiet, dzieki któremu można ściągnąć 5 MB za jakieś 5 zł (przynajmniej jest tak w mojej sieci) na komórkę i to wszystko. 😛

Mój twitter: http://twitter.com/VashPL.

Dołączcie do twitter.com i „śledźmy” się nawzajem. xD

One comment on “My Twitter…

  1. vashpl pisze:

    Może nie reklama, tylko polecanie. xD Polecam to innym. ^^ Bo w sumie niegłupia rzecz to jest. 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.