[nie mam pomysłu na błyskotliwy tytuł]

Im dłużej z Nią jestem, tym bardziej uświadamiam sobie, jakim jestem szczęściarzem.

Niby z jednej strony jak człowiek jest sam, to się nie musi martwić, co z tą drugą osobą. Zajmuję się sobą, ot egoistyczna świnia ze mnie. Ale…

Jak już się z kimś jest, i to chwilę (no, dla małżeństwa z 40-letnim stażem jakieś pół roku to tyle co nic), to z pewnością ma się okazję tę osobę znacznie lepiej poznać. W końcu ile było zajebiście ultra zakochanych w sobie par, które kończyły po trzech miesiącach? [pytanie czysto retoryczne] A wcześniej chodzili ze sobą za rączkę, za dupę się trzymali, całowali się przy wszystkich, okazując „jacy to oni zakochani”. O kopulowaniu nie wspominając.

Z nami było – jest – ciut inaczej. Poznajemy siebie powoli, starannie, dzięki czemu mamy mniejsze szanse na nieprzyjemne momenty. A to za sobą ciągnie mniejszą szansę na kłótnię. Choć co prawda do kłótni z pewnością dojdzie. Nie ma żadnej pary, która w życiu się nie pokłóciła. Tego bardzo się obawiam, ale na razie o tym nie myślę. Mam tylko nadzieję, że mimo wszystko uda nam się wtedy jakoś wyjść z tej sytuacji kryzysowej.

Możecie się ze mnie śmiać, że nie staram się jak najszybciej „dobrać” do Niej. Proszę was bardzo. Mam was głęboko w dupie. Pozdrówcie tasiemca ode mnie. Będziecie mieli przesrane.

Jestem jej wdzięczny, za to, że chce ze mną być, mimo moich wad.

Jest najwspanialszą rzeczą osobą, jaka mi się w życiu „przytrafiła”.

11 comments on “

  1. ozim pisze:

    Nie rzeczą , ale osobą =) Nie traktuj kobiety po macoszemu😛 xD

  2. vashpl pisze:

    Cóż… To fakt.🙂 Poprawiłem. Nie ma to jak pisanie późno w nocy.😛 Dzięki.🙂

  3. vashpl pisze:

    Dlatego ograniczam myślenie o tym do minimum.🙂

  4. vashpl pisze:

    Zdecydowanie.🙂

  5. ozim pisze:

    dam wam rade😛 Jak ludzie sie kochaja to kłotnia szybko minie , trzeba sie przeprosic i tyle albo zapomniec , a zreszta juz ja Ciebie Damian w razie czego utemperuje i nastawie na dobra droge =) Pozdrawiam =)

  6. vashpl pisze:

    :C

  7. vashpl pisze:

    Nic, milczę. ^^

  8. ozim pisze:

    No własnie milcz =)😛

  9. vashpl pisze:

    Burak, nie sojusznik. xP

  10. ozim pisze:

    Nie ładnie i to bardzo … Zobaczysz że będzie buba xD

  11. vashpl pisze:

    Nie buba, tylko Buka.😛 Postrach Muminków. xD I dzieci sprzed 12-15 lat. xD

Możliwość komentowania jest wyłączona.