Muzzzzzzyka… + PS x2


Dzisiaj bez zbędnego opisywania. Jedynie artyści, albumy i oceny. 🙂

Arctic Monkeys – Humbug. 9/10.

Thin Lizzy – Dedication. 10/10.

The Prodigy – Invaders Must Die. 9/10.

Coldplay – Viva La Vida.  8/10.

The Raconteurs – Consolers of The Lonely. 8/10.

PS. Przeniosłem się z ultra wolnego firefoxa na szybką Operę. Choć może wolność (odnośnie niskiej prędkości działania) była może spowodowana dodatkami zainstalowanymi w F. Chuj wie. Fakt faktem, że Opera bardzo mi przypadła do gustu. Nie chce mi się tłumaczyć, dlaczego konkretnie (powodem jest zajebisty ból głowy spowodowany albo lekkim odwodnieniem albo zmianą ciśnienia atmosferycznego). Próbowałem się bawić z Google Chrome, ale wydał mi się zbyt… Prosty. Zbyt… Po prostu mi nie pasuje i tyle. No i synchronizacja w Operze. Czegoś takiego mi brakowało w F. To chyba tyle.

PPS. Domyślny FOV w Far Cry 2  jest CDD*.

* – Całkiem Do Dupy.

2 comments on “Muzzzzzzyka… + PS x2

  1. gry pisze:

    kurde naprawde ta opera jest szybsza?? bo mi ff tez zamula i tez mysle nad zmiana

  2. vashpl pisze:

    Naprawdę. Choć to pewnie zależy od dodatków i szybkości komputera.

Możliwość komentowania jest wyłączona.