Nergal – nienawidzę Cię


942759-lp0364_parental_advisory_explicit_lyrics_posters_super

Będę klął. Dużo. Jeśli zależy wam na waszych delikatnych oczkach, to lepiej tego nie czytajcie. Materiały wysoce obraźliwe, o czym ostrzegam.

Wkurwia mnie. Nergal mnie wkurwia. Z całym jebanym szacunkiem dla jego dorobku muzycznego – inna sprawa, że Behemotha nie słucham, bo takie darcie mordy to to nie dla mnie.

Ale, kurważ mać, nie o tym pisać miałem.

Tak więc (jebie mnie to, że zdania nie zaczyna się od “tak więc”) Nergal mnie wkurwił. Wkurwia. Bo się z tą pierdoloną Dodą spotyka, tfu – żeni. Nieważne. Nic tylko jebać głową w zakrwawioną coraz bardziej ścianą. Znajdą się pewni tacy metale, którym to będzie wyjątkowo nie w smak. Kurwa, ja jestem tolerancyjny, to niech się żeni i niech se tam ma stado tych dzieciaków. Ale kurwa… Niech wypierdala z telewizji. Z tych wszystkich pierdolonych mediów. Gdzie opowiada, jaki to on mądry i w ogóle grzeczny człowiek.

Kurwa, ręce i widły opadają. Będąc z tą blond-cipą widać go zawsze i wszędzie. O co mi więc chodzi? O zjebanych ignorantów, twierdzących że, ja słucham “behemota, bo tam tylko drą mordę i nic więcej”, podczas gdy słucham sobie Deftones lub Alice In Chains(sic!). Bo tam gitary i mocno grają, to to musi być “det metal”!

Kurwa wielka wasza mać!

Jesteście bandą tępych pojebów, których kości po waszej śmierci nie warto dawać psom, bo się pochorują. Pierdolone kosmiczne buraki. Bo tak.

6 comments on “Nergal – nienawidzę Cię

  1. namaskar pisze:

    przecież Ty standardowo się tak wyrażasz wrrr ;p
    takie życie i raczej lepiej już z nimi nie będzie 😀
    a to z waleniem głową w ścianę to tak jakby znajome…xD

  2. vashpl pisze:

    Ta, ale przynajmniej nie będzie kilkunastu (czy iluś-tam) bluzgów na stronie głównej. ^^

  3. namaskar pisze:

    tym razem nie będzie xDD

  4. Camarill pisze:

    Z kolei słyszałem, że za granicami naszego kraju cieszą się, że Nergal jest z Dodą. Tylko, pytanie, kto.
    Tym oto sprytnym sposobem znalazł się i na Twoim blogu.

  5. vashpl pisze:

    Litości. „Cieszą” się media, bo mają pożywkę dla głodnych plotek głupich ludzi przy TV i Fakcie.

  6. Zauber pisze:

    Taa, racja. Nawet na Soniphere festival był razem z nią. Inna sprawa, że wszyscy krzyczeli „pokaż dupe!”. 😀

Możliwość komentowania jest wyłączona.