Enter title here


EDIT: Coś mi się jebło w wordpressie. I chyba to wina Windows Live Writera. No nie wiem. Trudno. Oglądajcie to w takiej koślawej wersji, bo nie chce mi się tego poprawiać. :C

Coś chciałem napisać. To piszę.

Gardło mnie boli, a właściwie bolało i piekło jak jasna cholera. Takie są skutki opróżniania puszek z browarem przy otwartym balkonie. Niby było ciepło, ale lekki przeciąg swoje zrobił. Mam nauczkę. Teraz gardło boli jakby mniej, za to doszedł kaszel no i katar. Ja nie wiem skąd ta woda w moim nosie się bierze. Pewnie wysmarkuję z siebie resztki swojego mózgu. Na szczęście solidne dawki polopiryny mi pomagają, więc powinienem być zdrów do weekendu.

A skoro o weekendzie mowa…

Czeka mnie w sobotę zaliczenie przedmiotu, a dokładnie to grafiki komputerowej. Trzeba iść na te piętnaście minut, aby zaliczyć przedmiot i mieć już spokój. Dodatkowo muszę na egzamin zawodowy oddać swojego PENDRAJWA (tak, właśnie tak go nazwałem). To znaczy muszę go dać, bo to mi będzie potrzebne do zrzutów ekranu czy coś. Zajebiście mi się to nie podoba.

Co jeszcze…

A, już wiem. Obejrzałem trochę filmów.

Crank (Adrenalina). image

Świetny film akcji, z cyckami, akcją, strzelaninami, akcją i świetnymi zdjęciami. 9/10 bez namysłu. Świetne na odmóżdżenie.

Crank: High Voltage image(Adrenalina 2)

Kontynuacja. Jeszcze bardziej przegięty. Wierzcie lub nie, ale musiałem ten film obejrzeć ze trzy razy, żeby przetrawić to, co się w tym filmie działo. Niestety zmuszony jestem dać ocenę 7+/10.  Pewnie dlatego, że nie jestem do końca zrozumieć co się w tym filmie dzieje.

Iron Man image

Kumpel od dawna mi polecał ten film. Mówił, że na bank mi się spodoba. To się nie mylił. 9/10. Za humor i całkiem niezłą akcję. I chyba brak momentów w stylu “awkward”.

Surrogates (Surogaci) image

Też z polecenia kumpla. Wbrew pozorom bardzo fajne kino akcji. Miejscami bardzo kolorowe, ale ma to swój specyficzny klimat. No i różnica między Bruce’em żywym, a jego sztucznym odpowiednikiem. 🙂 Tak realistycznych zmarszczek nie widziałem w żadnym jeszcze filmie. 😀 8/10.

Gamer (Gracz) image

Kolejny film duetu Neveldine/Taylor (to ci od Crank i Crank: High Voltage). Niestety tym razem trochę im nie wyszło, bo w sumie nie do końca wiadomo o co chodzi. Ale jak to u N/T – dużo akcji, cycki również. Ale szczerze mówiąc nie porywa – 6/10. Gdzieś w TV słyszałem, że to “kolejny wysokobudżetowy hit”. Wysokobudżetowy. Łohoho. Wysoki budżet na film to miał Avatar, dla przykładu. Na Gamera wydali jakieś 15 milionów martwych prezydentów amerykańskich. W sumie to fajna sprawa, że można zrobić tak dobrze wyglądające filmy za (relatywnie) niewielkie pieniądze. To dobrze wróży na przyszłość.

Zakupiłem też sobie Playstation 2. W końcu. Wreszcie mogę siebie uznać za konsolowca, lol.

