Garść informacji


1. Praca – właściwie staż. Roczny. Jestem uradowany, bo będę miał przez jakiś czas jakieś zajęcie. Woo hoo.

2. Konsola – wreszcie mam X360. Do tego dwie gry – Halo 3 i Fable 2. H3 zaliczyłem dawno temu, jak jeszcze na osiedlu mieliśmy “salon gier”. Razem z kumplem przeszliśmy kampanię i regularnie tłukliśmy się w multi na Guardianie. Przerobionym, rzecz jasna. Fable 2 za to… Nie wiem, myślałem, że będzie bardziej wciągające, ale nie zachwyciło mnie szczególnie. Ale też fajne. No i muszę poczekać na wypłatę, to może kupię w końcu to cholerne GTA 4. 😛

3. Coś jeszcze? Hm… Powiem tyle, że znowu mi się w pewnej kwestii wpadło. Ale pozytywnie. I weź tu człowieku śpij po nocach. Fuck. :\

One comment on “Garść informacji

  1. Camarill pisze:

    GTA4 chętnie sprzedam.

Możliwość komentowania jest wyłączona.