Ja żyyyyję…


No tak. Nie, nie zapadłem się pod ziemię. Tak, rzadziej korzystam z komputera. Tak, może to wina X360.

Że zdradziłem PC? A w życiu. 🙂

Lubię grać i tu i tu. Problem w tym, że po niemal całym dniu spędzonym w pracy, polegającej na bardzo częstym gapieniu się w monitor, mam ochotę się walnąć na łóżku i pograć na konsoli.

Także zestaw gier mi się powoli zwiększa.

GTA 4 JEDNAK okazało się nie takie dobre, jak myślałem, że będzie. Się kuźwa lekko zawiodłem. :\

Mass Effect – no to to klasa sama w sobie. 🙂 Co prawda raz tylko przerobiłem tą grę na PC, ale na konsoli jakby się wygodniej gra. 🙂

Assassin’s Creed II – tutaj wielkie zaskoczenie. Jestem w szoku, że udało się ekipie z Ubisoftu tak dużo upchnąć na jednej płycie. Mamy kupę rzeczy do zrobienia i w ogóle. 😉 I w ogóle to ta gra wydaje mi się ZBYT idealna. Nie wiem czemu. :\ Może dlatego, że przerosła moje oczekiwania?

2 comments on “Ja żyyyyję…

  1. namaskar pisze:

    przyzwyczajaj się Panie informatyku ;p

  2. mentor pisze:

    Jako Xboxowiec po prostu musisz kupić i zagrać w Alana Wake’a 🙂 Tak samo ja, jako posiadacz PS3, kupiłem i zagrałem w takie tytuły jak Uncharted, Killzone czy Resistance. Klasa i tyle.

Możliwość komentowania jest wyłączona.