Zadżemowany


Czemu każdy fan rocka/metalu musi – MUSI – słuchać Dżemu?

Co, bo jak ktoś nie słucha Dżemu to jest gorszym fanem rocka/metalu?

WTF?

Ja ich nie słucham. Wręcz nie lubię. I co? Wy też mnie mniej przez to lubicie? Sram na to.🙂

Wszyscy ich słuchają, bo jacy to oni zajebiści, życiowi i w ogóle Ryśka szkoda, że mu się zmarło. A zmarło mu się może nie z jego winy…😛

Tak, zawsze płynę pod prąd. Tak, zawsze mam inne zdanie. Nie, nie lubię myśleć schematami. Tak, dobrze mi z tym.

14 comments on “Zadżemowany

  1. namaskar pisze:

    miałam przemilczeć Twoją kolejną notkę – tak sobie obmyśliłam xP
    ale jest małe ale – ja też ich nie słucham bejbe ^^ a się gorsza nie czuję, a i nikt mnie nie szykanuje😀 no chyba, że fanek to nie dotyczy xP😉

  2. vashpl pisze:

    Po prostu to dla mnie dziwne jest i tyle.

  3. namaskar pisze:

    mnie już nie wiele rzeczy będzie w stanie zdziwić bejbe😉

  4. vashpl pisze:

    No, za to jedna osoba już się oburzyła.😀

  5. namaskar pisze:

    kto i za co ? xD

  6. vashpl pisze:

    Koleżanka pewna. ^^ No o jak to mogę tak na dżem i rysia nadawać.😛 Nie godzi się.😛

  7. namaskar pisze:

    aha xD

  8. ktoś pisze:

    czy Twoje wpisy nie są czasem aluzją do moich wpisów? czy mam tylko takie mylne wrażenie. Jeśli tak to sory;]

  9. vashpl pisze:

    Co proszę? O.o Kto pyta?😛

  10. ktoś pisze:

    ehh. Skoro nie to się cieszę;]

  11. vashpl pisze:

    Nadal nie wiem kim jesteś.😛

  12. ktoś pisze:

    ściema. mojego maila masz;p

  13. vashpl pisze:

    Tocz widzę.😛 Na maile się odpowiada.😛

  14. mefioso pisze:

    Jestem fanem Dżemu, słucham również metalu i potrafię docenić czyjeś poglądy muzyczne, nie chcesz słuchać- nie musisz i tyle.
    Czy Riedel zmarł ze swojej winy? Na pewno, gdyby nie brał prochów to nie skończył by tak…

    Pozdrawiam

Możliwość komentowania jest wyłączona.