One Simple Idea


Znów.

Znów nie mam pomysłu na to, co by tu napisać.

Strasznie mnie to ostatnio drażni. Bardzo chciałbym coś napisać, żeby pokazać ludziom, ze jednak żyję. Nie zapadłem się pod ziemię.

Musiałem wybulić 200zł na naprawę Xboksa. Dostałem błędem E74 po oczach. A że to model z 2006 roku jest, to ilość awarii w tym sprzęcie wynosiła aż 30%. Także to, co mi się stało nie było czymś wyjątkowym. Teraz sprzęt działa i jest dobrze wietrzony, a także działa nie dłużej niż kilka godzin w jednej sesji. Puszczam oczko

Wreszcie mam laptopa. Acer eMachines G730. Procek Intel Core i3 330M, karta grafiki ATi Mobility Radeon HD 5650 1 GB RAM, 3 GB pamięci ram, dysk 320 GB i Win7 Home Premium na pokładzie.

Wszystko działa wyśmienicie. Left 4 Dead, na przykład, chodzi w 720p w full detalach cały czas płynnie, trzymając stabilne 60 klatek na sekundę. Wiem, to za mało, żeby mocniej wykorzystać sprzęt, ale spokojnie, wszystko przede mną. Puszczam oczko

Dalej jestem sam, do wzięcia. Szeroki uśmiech Ale znając swoje szczęście, to mi nic się nie trafi. Szeroki uśmiech Oh, well. Szeroki uśmiech

Myślę nad delikatną zmianą swojego stylu ubierania się. Glany i “bojówki” zostają. Ze względów praktycznych. Natomiast chcę przestać chodzić wiecznie w bluzach. Planuję przerzucić się na koszule z krótkim rękawem i koszulki z długim rękawem, pod koszulę. Jakoś tak lepiej się w tym czuję, choć bardziej widać mi wtedy brzuch, heh. Brodę zostawiam, ale nie wiem, co z włosami… Puszczam oczko

