22 x 24.12


To już kolejne święta w moim życiu. Dwudzieste drugie. W zasadzie po raz kolejny nie czuję tej cholernej atmosfery świątecznej. Nie to, że jestem niewierzący (no bo jestem, ale nie o tym mam mówić), ludzie i tak by sobie zorganizowali jeden dzień w roku żeby wspólnie posiedzieć i choćby na siebie ponarzekać. Inna sprawa, że bycie samotnikiem sprawia, że nie potrzebuję przebywać non stop z rodziną. Co także nie znaczy, że ich olewam, czy coś. Czaicie? Uśmiech z językiem Jako dość… romantyczna dusza skupiam swe myśli wokół Kogoś. Byłem głupi, popełniłem wiele błędów, ale teraz… Teraz wszystko się ładnie wyprostowało i nie chcę zmieniać obecnego status quo. Po prostu mi dobrze. Jest dobrze…

Generalnie ostatnio niewiele się zmieniło.

Postanowiłem zmienić operatora komórki z Ery na Play. oczywiście z pre-paida na mix. Żeby mieć nowy telefon od razu. Wybrałem Nokię 5230 NAVI. Wydaje się ta Nokia być dobrym zakupem.

Bateria trzyma dość długo, ekran dotykowy nie jest aż tak bardzo wkurwiający, jest całkiem solidnie wykonana, działa na Symbianie v5 oraz posiada darmową nawigację GPS. Mapy do niej polecam ściągnąć za pomocą stacjonarnego Internetu, co by nie zamęczać tym własnego konta. I jak się sprawuje? Całkiem nieźle, zewnętrzny głośnik ma wyjątkowo mocny bas (jak na komórkę), co mnie zaskoczyło. No i w komplecie dostałem także podstawkę do przyklejenia do szyby w samochodzie, żeby przyczepić do niej telefon.

Steam, a właściwie Valve, szaleje. Zakupiłem na promocjach świątecznych u nich Super Meat Boy’a oraz Audiosurfa. SMB to kurewsko ciężka gra, jeśli chodzi o granie na klawiaturze. Muszę kupić odbiornik do pada od Xboksa. Audiosurf natomiast jest świetny na natychmiastowy wrzut adrenaliny z nadnerczy. Gramy myszką (znaczy ja gram, klawiatura jest za mało płynna dla mnie) i zbieramy klocki. Puszczam oczko Ale najlepsze jest to, że trasa i układ klocków są inne dla innego utworu muzycznego. Przy szybkich metalowych kawałkach od SYL trochę mi się pocą ręce z emocji. Puszczam oczko 

Co jeszcze? Hm. Zajadam się żelkami, patrzę na genialny zachód słońca…20101224003

 

Tak wiem, słabej jakości zdjęcie. Niestety taki mam aparat w tym telefonie. Uśmiech z językiem

