Cast the Frog*


Sami widzicie. Mało co tu piszę. Brak weny, ot co. To może zarzucę paroma filmikami z YT, które sam nagrałem.

Ja i paru kumpli grających w trybie VS w L4D.
Hitman Blood Money–pierwsza misja / trening–part 1.
Część druga pierwszej misji z HBM.
I drobna stłuczka w GTA IV.😉

Foo Fighters kuszą nowym albumem – http://foofighters.fm/. Puszczam oczko 101,1 FM.

A, no i nowy album będzie 12 kwietnia 2011. Puszczam oczko Hoorray!

Zakochałem się w filmie Moon. Uwaga, trailer może zawierać spoilery.

Moon Trailer

Genialny film. Muzyka wprost mnie urzekła, mogę jej słuchać na okrągło.

Obejrzałem tez film Bronson.

Bronson TRailer

Ten film ma świetne momenty, w których można się popłakać ze śmiechu, ale… Jako całość jest dość przerażająca i Kubrickowska. Tom Hardy pokazał w tym filmie klasę.

A, dodam też, że Hardy zagra Bane’a w The Dark Knight Rises. Po obejrzeniu Bronsona będziecie wiedzieć, że nadaje się do tej roli. Puszczam oczko

Na razie nie mam pomysłu na to, co obejrzeć w następnej kolejności. Puszczam oczko Odświeżam sobie Blade Runnera, w częściach. Uśmiech z językiem

No i chyba tyle. Jak mi coś przyjdzie do głowy, to pewnie jeszcze napiszę. Zobaczy się. Puszczam oczko

* – misheard z jednego utworu Deftones.