Brain Rage


Parę losowych (wulgarnych) myśli z mojej głowy.

Here we go!

Czemu kurwa ten jebany śnieg wygląda jak pierdolony pył z lodu?

I czemu kurwa widać słońce przebijające się przez chmury? Czy to przez to, że było zajebiście zimno, a wilgotność powietrza na tyle duża, że zamarzała ona w powietrzu? I stąd ten lodowy pył?

Czemu ludzie w kolejkach zawsze się muszą kurwa pchać swoim brzuchem na mnie, podczas gdy ja zostawiam osobie przed sobą sporo miejsca, aby tego kogoś nie trafiał szlag tak samo jak mnie w zaistniałej sytuacji?

I niech napierdala Strapping Young Lad!

Grałem w grę Blade Runner. Więcej o niej w innym wpisie. Bo ten do kurwy nędzy za bardzo wulgarny jest.

Wziąłem se urlop jutro. I wielki pancerny chuj.

Komórki w ciele się regenerują. Czy gdybyśmy BARDZO powoli jedli kawałek swojego żywego ciała, to zdążyłby się zregenerować?

I kolejna kostka Mamby.

Radiohead wydało zajebistą nową płytę. A utwór “Lotus Flower” mógłbym słuchać kurwa w kółko.