Gray… & Stuff


Człowiek się starzeje z dnia na dzień. Rodzi się, żyje, umiera. Ot taka sprawiedliwa kolej rzeczy.

Dzisiaj w pracy, w kibelkowym lustrze dostrzegłem je.

Siwe włosy.

Było ich ledwo parę, ze trzy może. Ale mimo wszystko jakoś mnie to tak… Bo ja wiem? Dobiło? Uśmiech z językiem

W końcu nawet nie skończyłem 23 lat, a tu już pierwsze oznaki starzenia się. Nie, żebym narzekał, czy panikował. Nic z tych rzeczy. Ale… To nie działa pozytywnie na nastrój. Uśmiech z językiem W końcu z czasem będzie tylko gorzej. Tylko nie chciałbym, że jak mnie dorwie kryzys wieku średniego, to będę chciał się farbować albo inaczej poprawiać. Brrr, nie chce mi się o tym myśleć. Wciąż jestem piękny i młody. Puszczam oczko No, może bardziej młody niż piękny, ale wiecie o co mi chodzi. Puszczam oczko

Gorzkie żale za nami, pora na coś innego.

Oglądałem ostatnio film Dark City. Faktycznie, mroczny to film z dusznym klimatem filmów noir i Blade Runnera. Końcówka mocno porąbana, parę scen z dupy wziętych, ale ogólnie daje radę. Takie solidne 7+/10.

Bulletstorm. Nie porwał mnie. Też daję takie 7/10. Kolorowa grafika i kupa seksistowskich / wulgarnych tekstów + hektolitry krwi to jednak nie to, czego oczekuję po grze. Uśmiech z językiem Epic mógłby zacząć wydawać coś więcej niż tylko gry z napakowanymi testosteronem twardzielami.

Fajnie, że Pat Smear już nie jest tylko koncertowym muzykiem Foo Fighters. Puszczam oczko No i pozostaje nam tylko czekać na nowy album FF.

Foo Fighters–Rope

Klip mi jakby nieco przypomina ten od Slipknota z utworem Before I Forget. Uśmiech z językiem

I to chyba tyle na dziś. Dziękuję, dobranoc. Puszczam oczko

2 comments on “Gray… & Stuff

  1. Koleżanka pisze:

    po pierwszych wersach wpisu już myślałam, że z kolejną depresją trzeba będzie walczyć 😛 ale luzik 😉 a siwe włosy wyrwij i przez jakiś czas będzie spokój x;D

  2. vashpl pisze:

    Właśnie. Przez jakiś czas. 😛

Możliwość komentowania jest wyłączona.