Wódka & Wino [uwaga–sarkazm]


Tak mnie zastanawia, czemu ludzie lubią sobie utrudniać życie do maksimum.

Stałem dzisiaj w Pewnym Sklepie na stoisku z alkoholami, bo miałem wziąć jakieś wino na obiad. Miałem wziąć konkretne jedno wino, ale jego naturalnie nie było. Stoję jak debil 10 minut i się zastanawiam jakie wziąć. Słodkie, półsłodkie, półwytrawne (czym się kuźwa różni półsłodkie od półwytrawnego?)* i wytrawne.

Do tego białe i czerwone. Pal licho kolor, to jeszcze ujdzie. Ale te wszystkie smaki, rodzaje, aromaty, producenci… Nasze wino smakuje ślimakami z Norwegii, a nasze pachnie aromatem spoconych włosów z klaty Peruwiańczyka. Ja wiem, że są różni ludzie i każdy lubi co innego. Ale na litość boską – nie utrudniajcie nam tego…

Wódka – no, to co innego! Każda ma standardowo 40%, mają różne aromaty, fakt. Ale generalnie wiadomo, że będzie przepalać gardło mocniej lub słabiej i należy podawać ją schłodzoną. Każdy ma ulubionego producenta.

Dlatego, narodzie! Pijcie wódkę! Wspierajcie przemysł polski! Olejcie i wylejcie te mdłe szczyny zgniłego zachodu! Pijcie wódkę, z umiarem, ale pijcie wódkę!

* – wiem, czym się różni, nie bądźcie durni.

6 comments on “Wódka & Wino [uwaga–sarkazm]

  1. BTBaM pisze:

    Wino to nie nasza domena. Ogólnie nie da się tym opić, bo na rzygi bierze. A tak pić dla smaku to nie mogę. Jak piję to na imprezie i dla efektu, a nie dla wyrafinowanych kiperskich zmysłów. Ale są romantycy co piją sobie wino na kocyku i wyjmują je z koszyka.

    Ogólnie wspierajmy polski rynek i wybierajmy polskie alkohole! Niedawno Polska dostała zezwolenie na produkcje normalnego wina w dużych ilościach. Kwestia czasu aż polscy alterglobaliści pójdą do monopolowego i wezmą gronówkę.

  2. GOŚĆ pisze:

    Dziękuję. Powinnyśmy być Ci wdzięczne.

  3. GOŚĆ pisze:

    No tak można się było tego spodziewać po tobie, że nie zareagujesz. Chciałyśmy cie prosić o pomoc, ale widzę, ze to na nic.

  4. vashpl pisze:

    Ale ossochozzi? 😛

  5. GOŚĆ pisze:

    O co chodzi? Napisz cabum177@o2.pl to ci powiemy o co chodzi.

  6. vashpl pisze:

    Coś mi tu śmierdzi, ale co tam. I tak jestem niepoważny. 😛

Możliwość komentowania jest wyłączona.